hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|هدایت و دفع آب های سطحی منطقه شش با اعتبار ۲۴میلیارد ریال در سال جاری

قم|هدایت و دفع آب های سطحی منطقه شش با اعتبار ۲۴میلیارد ریال در سال جاری

شهردار منطقه 6 تاکید کرد: برای ساماندهی شبکه انهار قدیمی و سر پوشیده کردن نهر روباز و جمع آوری آب های سطحی ، اعتباری بالغ بر 24 میلیارد ریال تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،شهردار منطقه شش از اجرای طرح جمع آوری و هدایت آب های سطحی منطقه شش خبر داد و گفت: مدیریت هدایت و جمع آوری آب های سطحی یکی از اهداف مهم شهرداری در حوزه زیرساخت ها است .

علی حاتمی فرد ضمن اهمیت و تاکید بر اجرای این پروژه بیان داشت:همه ساله در پیک بارندگی در برخی خیابان ها تردد شهروندان و وسایل نقلیه با مشکل اساسی مواجه می شد که با اجرای بستر سازی و ایجاد زیر ساخت مناسب به جهت ساماندهی معابر و پیاده رو سازی و همچنین افزایش عرض خیابان و کاهش ترافیک شهری موجب تردد بهینه وسایل نقلیه می گردد.

وی بر اهمیت تعریف پروژه‌های عمرانی با محوریت تقویت زیرساخت‌های منطقه تأکید کرد و گفت: واقعیت این است که سیستم مدیریت سیلاب و روان آب های شهری به تدریج و متناسب با توسعه شهر و نیاز به خدمات باید توسعه یابد و انهار قدیمی به دلیل ورود فاضلاب خانگی سبب انتشار آلودگی و بوی نامطبوع و همچنین انباشت زباله در محیط شهری می گردد و این پروژه در راستای رفع آن انجام خواهد گرفت.

شهردار منطقه ۶ تاکید کرد: برای ساماندهی شبکه انهار قدیمی و سرپوشیده کردن نهر روباز و جمع آوری آب های سطحی ، اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

وی در ادامه با اشاره به شروع عملیات جدولگذاری پروژه هدایت و جمع آوری آب های سطحی خیابان بعثت تصریح کرد: عملیات عمرانی اصلاح انهار بلوار آیت الله کاشانی و خیابان امامزاده ابراهیم در حال اجرا است.

حاتمی فرد ضمن قدردانی از همراهی شهروندان در اجرای پروژه های عمرانی خاطر نشان کرد: ارتقاء کیفی و بهسازی معابر و تسهیل در عبور و مرور شهروندان در فصل بارش باران ، پاکسازی سطح منطقه ، عملیات لکه گیری معابر ، حفر چاه جذبی ، تعمیر و نصب پل فلزی و دال بتنی از دیگر اقدامات شهرداری منطقه شش می باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد